Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Moira

Moira

Antal indlæg : 237

So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 10:46 pm

Moira stønnede overraskede, Angelas berøring sendte en bølge af begær gennem hende, måden hendes hænder følte mos hendes hud ... "Mmh ... and what was the right way?"
Tilbage til toppen Go down
Vengeance

Vengeance

Navn : Angela Ziegler
Alder : 39 år
Antal indlæg : 127

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 10:47 pm

"That you accepted my offer" Angela lod blikket glide ned af Moiras krop "... it would not have had to come to this" hun kyssede Moiras bryster, now that she had startet.. she was going to enjoy her
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 10:51 pm

Moira stønnede hæst og måtte lukke øjnene, hvad Angela gjorde ved hende .. it made her burn. "mmh .. I am very pleased with this outcome"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 10:52 pm

Angela blinkede med øjnene og hendes hjerte slog et slag over... "what?" hun tog fat i Moiras hage og så hende i øjnene "say that again"
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 10:56 pm

Moira rødmede og sank en klump .. perhaps she had said too much. "I said I am not sorry about this outcome"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 10:58 pm

Angela sank en klump og nikkede, wanted that, needed that... that this was something Moira could be pleased with "you will not regret that" lovede hun hende og kyssede hende dybt, imens hun strøg hænderne ned af Moiras krop og åbnede hendes bukser
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 11:00 pm

Moira lavede en overraskde lyd og gengældte hurtigt kysset, she certainly wasn't regretting now .. but what did Angela mean by that?
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 11:02 pm

Angela brød kysset og begyndte at kysse Moira ned af halsen, ned af kroppen. Hun åbnede hendes bukser, imens hun kyssede hende ned af maven... she was going to have all of her, and she was going to make her love it.
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 11:03 pm

Moira stønnede hæst og fulgte hende med øjnene .. it seemed something out of a dream. "What did you mean?"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 04, 2024 11:05 pm

"What?" Angela så op på Moira og kyssede blidt kanten af hendes trusser
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:27 pm

Moira stønnede og måtte lukke øjnene kort, det var svært at holde nydelsen ud. "When you said .. I would not regret?"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:28 pm

"To welcome this oppertunity" svarede Angela og kyssede ned langs hendes trusser.. kyssede blidt ude på trusserne "I will give you pleasure" lovede hun!
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:32 pm

Moira sukkede tændt. "Mmmh .. I" hun stønnede svagt. "Will not disagree with that"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:33 pm

"Good" Angela følte sig helt varm indeni da Moira endelig overgav sig til hende, på den ene eller anden måde "super" hun trak hendes trusser ned og begyndte at slikke hende!
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:37 pm

Moira lagde hovedet tilbage og stønnede hæst. "Oh .. damn, but this won't change ..." måske ikke det klogeste tidspunkt med den statement
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:39 pm

Angela så frustreret og forelsket op på hende... she wanted to work with Moira, desired for them to share their life together... and Moira didn't want that. "We shall see" how slikkede hende fortsat, Moira did want her like this it seemed. And that would be enough for now.
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:42 pm

Moira stønnede hæst og lukkede øjnene. "Mmh ... or maybe you will" sukkede hun. "Cooperation can not .. mh, be based solely on your desires"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:43 pm

Angela så betaget på Moira i nydelse, men hendes ord gjorde ondt, such a strange mix of emotions "tell me what you want" bad hun og slikkede!
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:48 pm

Moira vred sig tændt og sukkede .. det var syrealistisk, Angela mellem hendes ben, og denne samtale. "You know my goals .. no restrictions"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:51 pm

"How are we to find a middleground on that?" spurgte Angela, frustreret, lidt bedende... Moira was saying no to everything she could give her... hun slikkede hende frustreret, she would have to change her mind!
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 1:53 pm

Moira stønnede hæst og vred sig. "Mmh .. what middleground would you expect?"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 10:11 pm

"So is that it?" Angela så desperat op på hende "you will never be mine, is that what you are telling me?" hun gav hende ikke tid til at svare, før hun forsatte igen. Her heart hurt, hurt that would soon turn to anger!
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 10:16 pm

Moira stønnede hæst og lagde hovedet tilbage. "Oh! Not .. uhm .. " hun sukkede tændt. "If you do not .. wish to compromise with me"
Vengeance

Vengeance

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 10:18 pm

"What compromise is that, Moira?" spurgte Angela og tog ikke øjnene fra hende... she was beautiful... but the denial was too much to bear..
Moira

Moira

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2024 10:23 pm

Moira sukkede tændt og så ned på hende, en smuk kvinde ... den smukkeste. "Would you be willing to make any?"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: So, you have chosen torture – Moira   So, you have chosen torture – Moira - Page 2 Icon_minitime

So, you have chosen torture – Moira
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Øve med Moira? – Moira
» O'Deorain? - Moira
» A date - Moira
» Biologi! - Moira
» You are mine O'Deorain - Moira

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum